woensdag 9 oktober 2013

Huisbezoek woningcorporatie Stadgenoot

HUISBEZOEK | TEKENEN

Van zeer betrouwbare bron heb ik gehoord, dat stadgenoot bij u op huisbezoek komt. Begrijp wel, die betrouwbare bron heeft het mij niet verteld, want dat gaan ze mij niet vertellen. Ik heb gehoord, dat die betrouwbare bron het aan een andere bewoner vertelde. Ja, beste medebewoners, zo ben ik nou, ik heb stiekem staan afluisteren.
Erg ben ik he? Niet netjes. Maar waarom moet ik altijd netjes zijn terwijl het
>>> criminele Stadgenoot dat zelf helemaal niet is.
Netjes of niet, zo kom je nog eens wat te weten en u nu dus ook!


Ik denk dat Stadgenoot met 2, zich heel vriendelijke voordoende mensen, die goed kunnen praten aan uw deur komen. Zij zullen zich voorstellen en u een hand geven en vragen of zij er even in mogen. U moet natuurlijk zelf weten wat u doet, maar ik zou ze er niet in laten want:

U weet wat de plannen zijn!
U weet dat u geen cent vergoeding krijgt!
U weet dat de huur omhoog gaat!
U weet dat u voor lange tijd in een levensontwrichtende vreselijke rotzooi zit!
U weet dat gas en waterleidingen worden vervangen en u dus zonder gas en water zit!

U weet dat alle andere leidingen worden vervangen en dat dat veel werk is!
U weet dat het raamkozijn er in de winter uit gaat!
U weet dat de verwarming er in de winter uit gaat!
U weet dat het plafond uit uw badkamer wordt gesloopt! 
U weet dat er een verlaagd plafond voor in de plaats wordt aan gebracht.
U weet dat er in de ontstane ruimte leidingen en afvoerkanalen worden aangelegd.
U weet dat er een afvoerkanaal moet komen voor uw combiketel!
U weet dat dat heel veel werk is!
U weet dat het >>> wijksteunpunt wonen alleen over cv praat en de rest verzwijgt!
U weet dat het steunpunt >>> blijft zwijgen in de 2e mail over andere werkzaamheden.
U weet dat het wijksteunpunt mijnheer de Haas >>> 'Paul'  noemt.
U weet dat u thuis moet blijven om de bouwvakkers de gelegenheid te geven!
U weet, dat die tijd ook niet wordt vergoed!
U weet dat u geen wisselwoning krijgt!
U weet dat u geen >>> €5.658,-  >>> vijfduizendzeshonderdachtenvijftig euro krijgt!
U weet dat u geen wisselwoning krijgt of de gelegenheid om te verhuizen.
U weet dat u tijdelijk in de winter in de kou komt te zitten!
U weet dat er van uw piepkleine zeer gehorige woning helemaal niets te maken is!
Dus weet u ook, dat het Stadgenoot alleen maar om huurverhoging te doen is!
U weet ook, dat de huurverhoging 'maar' ong. €35,- zal zijn (ik vind dat veel geld)
U weet, als u kunt nadenken ook, dat dat later (bijv. na een jaar) meer gaat worden.

Omdat u dat allemaal al weet, zou ik ze er van Stadgenoot niet eens in laten, want ze hoeven u niets meer uit te leggen omdat u het allemaal al weet. Dus kan alleen maar zijn om u met nog meer mooie praatjes over te halen snel te tekenen!

TEKEN NIETS U VERSPEELT DOOR TE TEKENEN AL UW RECHTEN!

18 oktober protestbijeenkomst in de Jordaan Amsterdam tegen woningcorporaties! Ook iemand van 2e kamer aanwezig! Komt allen! Meer info volgt.